jaah du

Idag har det varit ennu en trökdag . Kollade på Big mama Jack idag . Den är riktigt bra. Den borde ni se om ni gillar humor . Nu går föräldrarfällan. En film som handlar om ett par tvillingar som är separerade , en bor hos sin mamma och en bor hos sin pappa. De träffas på ett sommarläger och de bestämmer sig för att byta platser . Den är riktigt bra . Lindsay Lohan är så himla söt . I morgon ska jag vara med Jonas . Hoppas det blir kul . HAr inget annat att skriva om just nu . Hoppas jag har mer att skriva om imon . En sak till bara , jag kollade på ett ordjaktsprogram idag . Kunde inte slita mej ifrån det . Jag tycker bara att det är så himla irriterande . De lurar egentligen bara pengar från folk för att få ihop till prissumman . Så om man vinner så har man egentlign vunnit andras pengar . Jag hatar sådana program . Helst ska man hålla sig borta från spel. Ha det bäst pussar (K)

Kommentarer
Postat av: micaela

heej, skulle du kunna klicka dig

in på min blogg och slänga en söt

komentar innan du kryssar rutan?

pusshej;D

2009-09-04 @ 16:35:00
URL: http://miicaelatofvesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0