Jullov :)

Idag var det en uttav de bästa dagarna i mitt liv. Jag åkte till Avesta med Emma A.N och kollade på Robin E , ni som vet har sett honom med i Idol 2008. Sedan julshoppade vi. Vi hade såå roligt , Emma haha du e såå bra :)   Jag fick inte så många bra bilder på Robin men Emma har mycket bättre kamera på mobilen så hon tog de korten. När vi skulle ställa oss för att få autografer så lät vi alla andra gå före för vi ville stå sist för då skulle vi hinna med att ta kort och så utan att bli stressade. När vi kom fram till slut allra sist av alla så fick vi våra autografer först fick Emma sin sen tog jag ett kort på henne och Robin. Sedan fick jag en autograf Robin ställde sig upp för att jag var den sista så frågade jag om jag fick ta kort med honom. Då fick jag det.  Sedan frågade jag om jag fick en kram , då sa han, självklart ! Så då fick jag en kram och alla bara stod och stirrade som om jag inte vore klok att jag frågade honom det.  Ni kommer få se lite bilder nedanför. Den här dagen var underbar Emma :)    Alla ni andra , ha ett riktigt skönt lov(: Puss(K)

Robin E <3

Jag och Robin :)



Robin E <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Det var riktigt kul den dagen, de måste vi göra om:D<3

2008-12-20 @ 23:51:47
Postat av: cizs

fett kul att du fick träffa honom , men jag fick träffa alice,kevin och robin.b :D:D stolt :D

thaha , ses på onsdag / syssliiing <3

2008-12-22 @ 10:43:56
URL: http://ciizs.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 @ 01:45:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0