Hejs svejs

Tjenare :) Min jul har varit helt perfekt. Jag var i Falun och firade jul med min släkt :) I julklapp fick jag pengar, Björn Borg trosor, ABBA singstar,Sex and the city movie och smink. Jag fick också en julklapp tillsammans med mina tjejkusiner av min moster, en weekend i Stockholm med bio och resturangbesök :D Jippie! Var i Falun igår också , vumgicks med mina småkusiner och bakade pepparkakor. Vi var ute och gick på isen också. Där skrev jag och Cissi saker i snön. Bilder kommer senare :) Idag har jag shoppat i kupolen innan vi åkte hem till Norberg. Jag shoppade lite kläder och nya skor. Nyss har jag lärt Cissi spela Turkish March på piano :)  Nu sitter vi vid datan :)

Ha ett fortsatt trevligt jullov. Pussar (K)

Kommentarer
Postat av: jonas

kul:D

2008-12-26 @ 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0