Happy New Year <3

Om 4 h och 30 min är det nytt år :D År 2009. Men vet inte hur lång tid det är kvar efter jag har skrivit klart det här inlägget. Det här året har verkligen gått fort och det har hänt mycket. Några saker kan jag ta upp. Min lilla söta kusin Albin föddes, Jag fick min bby <3 och många nya vänner. Jag har blivit kompis med Jonas igen ,vi har inte snackat sen jag gick på judo. Som sagt , mycket har hänt. Jag hoppas att alla har haft ett bra år . Jag kan välan säga att mitt år har varit sådär , men mycket roligt har hänt . Vissa tråkiga saker också. Så jag säger bara till er nu , Gott Nytt År! Nu lägger vi det gamla året bakom oss och börjar på ett nytt år , ett nytt äventyr . Pussar (K) / Linh


Gott nytt år !


Kommentarer
Postat av: eleenoore<33

Gott nytt år...! :D

2009-01-01 @ 13:29:13
URL: http://denimgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0